"And He feeds me and quenches my thirst and when I fall sick then He (Allah) cures me" [Soorah Shu'araa: 80]


2.1.09

Pusat Rawatan Ozone & Alternatif


Alhamdulillah..

Bermula semalam, 1.1.09, Pusat Rawatan Ozone & Alternatif, yang bertempat di Jalan Darat Makbar, Kuantan telah mula beroperasi.

Ini adalah hasil buah fikiran dan usahasama tiga orang rakan yang sama-sama berminat memaju,mempromosi dan mempraktiskan perubatan alternatif di negara kita umumnya dan Kuantan khasnya.

Pusat ini akan menyediakan perkhidmatan terapi ozone yang jarang kedapatan di negara kita, khidmat rundingcara rawatan holistik seperti terapi minda, spiritual, emotional freedom technique, pemakanan kesihatan, kecantikan dan banyak lagi. Ini akan diperluaskan lagi (dengan kerjasama pakar-pakar luar yang diiktiraf) dalam bidang spt hypnotherapy, Reiki, Sufi Healing, colon hydrotherapy, bekam, acupuncture, acupressure dan lain-lain.

Matlamat kami adalah mewujudkan pusat sehenti (one stop centre) dimana pelanggan-pelanggan kami akan mendapat maklumat yang tepat dan reliable dalam hal pencegahan dan perawatan penyakit masing-masing, baik ianya masalah minda, spiritual mahupun fizikal.

Setiap penyakit ada ubatnya..insya-Allah.

-Dr. Ahmad Hapizi.
-Medical Director
-Pusat Rawatan Ozone & Alternatif, Kuantan.

H/P: 0179351516


Utk appointment: 0139680456 (Cik Mimi)


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Holistic Followers

Home..