"And He feeds me and quenches my thirst and when I fall sick then He (Allah) cures me" [Soorah Shu'araa: 80]


10.9.08

Menakjubkan! Kubah Masjid Terbang!



Mulanya saya terima email dari satu yahoo groups tentang fenomena ni yang berlaku di Indonesia. Terpulanglah korang nak percaya atau tidak-tepuk dada tanya iman. :)

Tapi apa yang saya ingin ketengahkan ialah mengenai kuasa minda iaitu 'telekinesis' yang boleh menggerakkan objek dengan hanya imaginasi dan fokus. Tentu sekali ianya memerlukan keyakinan dan tawakkal yang tinggi terhadap yang Maha Kuasa Allah S.W.T

Ceritanya begini..

Kisah ini berlaku awal tahunini di Pulau Malibu , Indonesia. Sebuah masjid baru telah dibina di sebuah kampung di Pulau Malibu . Namun mereka tiada kren untuk pindahkan kubah dari masjid lama ke masjid yang baru. Maka seramai lebih kurang 3000 orang kiyai telah berkumpul di masjid tersebut untuk berzikir. Dengan Rahmat dan kebesaran Allah kubah dari masjid lama 'diangkat dan dipindahkan' ke atas menara masjid yang baru hanya dengan zikrullah. Dikatakan ramai yang pengsan dan histeria melihatkan kejadian ini.

Wallahualam.

1 comment:

Mademoiselle Cynicleopetra said...

I juat watch this video yesterday night...but without the real stories...thanx Dr pakcik kerana ada bahan bacaan juga di selitkan...untuk dipahami kejadian asal..

Allah maha Esa...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Holistic Followers

Home..