"And He feeds me and quenches my thirst and when I fall sick then He (Allah) cures me" [Soorah Shu'araa: 80]


1.2.10

Liputan Kursus PQT Asas 30-31 Jan 2010 di Kuantan


Salam semua

Alhamdulillah, Kursus Pyra Quanta Touch (Asas) telah selamat diadakan di Pusat Rawatan Ozon dan Alternatif Harmoni, Kuantan selama 2 hari suntuk dan berakhir semalam.

Para peserta telah didedahkan dengan aspek teori dan pengenalan, apa yang dikatakan Pyra Quanta Touch, disertai praktikal rawatan asas seperti meditasi, teknik merawat stress, migraine, sakit tulang belakang, darah tinggi, dan lain-lain.

Di akhir kursus, semua peserta yang datang memberi '2 thumbs up' kepada penceramah, Prof Dr Ahmad Lothfi Ibrahim di atas ilmu dan pengalaman beliau yang sangat berharga yang dicurahkan kepada kami.

Nampak peserta-peserta tak sabar-sabar lagi nak menyertai Advanced PQT yang akan di adakan di Kuantan tak lama lagi. Ada juga yang nak sambung ke peringkat diploma (nak jadi Certified Pyracosmic Healer)

Insya-Allah, hasil cadangan peserta, sebuah kelab akan ditubuhkan, iaitu sebagai medan untuk bertukar-tukar pendapat, merawat pesakit secara holistik dan memperkembangkan lagi ilmu Pyra Quanta Touch ke khalayak awam.

Saya mengalu-alukan para graduate PQT untuk menjadikan blog ini sebagai medan untuk berdiskusi dan menambahkan pengetahuan tentang aspek rawatan holistik (minda-jasad-rohani)

Semoga usaha kita mendapat keredhaan dan berkat serta rahmat Allah S.W.T

(Gambar akan diupload kemudian)

-Dr Hapizi.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Holistic Followers

Home..